geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Monday, February 27, 2006

Har i det siste hørt skriverier om hemmelige forum, og jeg tror også agenten min, Atle, har fått invitasjon til underskog. Jeg må innrømme at jeg synes det er skandaløst at agenten min, Atle, har fått invitasjon, og ikke jeg. Dette er min egen Cartoon Controversy, og jeg har bestemt meg for å brenne shortsen til Atle, som han glemte i bagen min, forrige gang vi var i svømmehallen.

Jeg har ikke helt innsikt i hva som skjer i dette forumet, men jeg har forstått at de driver på med en liste for alternative stevner, møter og konserter. Jeg vil herved publisere mine egne forslag for hva du kan finne på i kveld.

Idag vil jeg først anbefale TV2s nysatsning "Skaperen", som kommer til å bli en kjempehit. Dette er et program som slår et slag for innovasjonen, og jeg regner med at de tar læring av sitt eget program, og ikke henfaller til Idolreferanser. Når man har med Idar Vollvik kan jeg egentlig ikke se at de kan mislykkes.
Eller du kan gå på kino å se den gymnaslærerfilmen. Den tror jeg er kjempebra. Spørs om ikke Vollviken har en finger med i spillet her også. 
Ellers så vil jeg nevne en glimrende aktivitet som jeg kom over på nettet her forleden dag. Jeg finner den ikke akkurat nå, men det var ihvertfall en oppskrift på hvordan man bygde om bensinmotoren i bilen, til en motor som går på matfett. Hørte på radio her forleden dag at Kurt Oddekalv har en slik motor, og da må det være en briljant idé. Mannen som gjør det maskulint å være miljøbevisst.

Jeg regner med å få en invitasjon til denne underskogen i løpet av de neste dagene, og da skal vi få litt futt i dette forumet. Merker jeg blir oppspilt.

1 Comments:

  • At 11:52 AM, Blogger geir brede said…

    Jeg må forresten nevne min egen opptreden på Skaperen hvor jeg presenterte min egen oppfinnelse: Usynlighetsdrakten. Ideen er en drakt med skjermer og kameraer, hvor skjermen foran viser det som kamera bak fanger opp, og omvendt. Hvis ikke dette kommer til å slå an i dette panelet, vil jeg bli rimelig oppgitt. Jeg er fornøyd med at jeg ikke begynte å stamme under framføringen

     

Post a Comment

<< Home