geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Sunday, May 21, 2006

Hadde noen sagt - for et par uker siden - at jeg igjen ville skrive i bloggen, ville jeg sagt at de var sprø. Men, hvis noen uken før det igjen, hadde sagt jeg ville kalle dem sprø fordi de sa at jeg ville skrive mer i bloggen, ville jeg lurt på hva i helvete de pratet om.

Grunnen til at jeg har kommet ut av dvale skyldes den harde medfarten Dommer Borgan har fått, etter han stilte opp i Barcelona-drakt i DT. Mediene har vært igang som om dette er det optimalt idiotiske, men heldigvis kan jeg påta meg rollen som medienes hukommelse.

For det første må det sies at dommer Bernard Kamins må komme høyt opp på listen. Kamins var satt opp som dommer i saken mot politimennene som voldtok Rodney King, men ble erstattet etter at han i LA Gazette stilte opp i denne reportasjen.


Det kan vel heller ikke skyves under stolen at Arild, som jobbet under Gro Harlem Brundtland i WHO, trødde i salaten under FFI (Første FugleInfluensa). Arild var med på turen til Kina for å overtale dem til å åpne opp for medisinsk hjelp utenfra, og han var sterkt bidragsytende til den gode dialogen de første dagene. Men det eneste Arild huskes for idag, er å ha stilt opp i en kinesisk lokalavis slik:

1 Comments:

  • At 4:13 AM, Anonymous Anonymous said…

    MGB!!!

    Glad du ikke er død Geir Brede! Trodde kanskje myndighetene hadde tatt knerten på deg etter den harde kritikken du har gitt dem.

     

Post a Comment

<< Home