geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Tuesday, September 19, 2006

Som sikkert dere alle er klar over begynner det nå å bli en stund siden det kom nye innlegg på denne bloggen. Spekulasjonene har gått høyt og lavt, og det ryktes også at Syn og Segn kommer til å ha en lenger artikkel om temaet i neste nummer. Årsaken til dette lange avbrekket har vært å få en utskiftning i lesersegmentet, og jeg kommer i fortsettelsen til å henvende meg til et yngre, og mer kjøpevillig publikum. Dette gjøres for å nå frem til mer mottakelige personer som ikke er så opptatt av å kverulere ved hver jævla, minste lille detalj. Nok om det.

I dagens Dagblad kan vi lese deres tolkning av Vollviks siste pressemelding hvor han forteller at Audun fra Skaperen skal bli Markedsansvarlig i Vollviks mobilselskap. Vollvik sier at Audun kommer til å bli den kuleste av dette slaget, da de fleste markedsansvarlige går i dress.
Det er nok en korrekt antakelse fra Vollviks side, og en kjapp gjennomgang av Auduns blogg forteller meg at han har et avslappet (= kult) forhold til det norske språket. Dessuten har han blogg, og det vet jeg av egen erfaring er dritkult.

Nå skal ikke jeg komme å påstå at jeg er bedre enn andre her, men tilfeldighetene skal ha det til at jeg kom opp med et lignende prosjekt for noen uker siden. Det som er saken er at jeg har bedrevet vardebygging de siste ukene, etter at jeg leste denne Aftenposten-artikkelen. Jeg forstår jo at jeg ikke er en tøffeste gutten i gata, og istedenfor å være en av de minst tøffe i byen, har jeg bestemt meg for å bli den tøffeste fjellvandreren. Jeg legger ved et bilde av den tøffeste piecen min, som jeg tror Arnesen skal slite med å finne. Det er et dilemma det der, å lage varder som er vanskelige å finne. Jeg mener, det tar jo litt poenget ut av hele varden.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home