geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Thursday, November 17, 2005

Ikke nok med at jeg ikke hører noe fra min kone for tiden, min elskede kone, men foten min smerter som bare faen. Agenten min, Atle, har nå kommet hjem fra Lanzarote. Han stakk innom i går for å gi meg smertestillende. Han gav meg stikkpiller. Så nå ligger jeg her, dum som jeg er, på sofaen og trykker små pastiller opp i endetarmen og synes fryktelig synd på meg selv.

Ellers kan det jo nevnes at jeg jobber med en større og heltheltlig teori om blogging. Andre typer bloggteori har nemlig den svakheten at de ofte forklarer mikrosammenhenger men mislykkes i, eller lar bevisst være, å forklare makrosammenhenger. Så følg med!

Ja, også har tungen min begynt å vokse ut igjen! Jeg vurderer om jeg skal kutte litt. Den ser så dum ut nå. Sånn midt i mellom lang og kort. Litt som den fasen som er uungåelig etter at du har raket av deg alt håret. Dersom du vil la det vokse ut igjen må du igjennom en periode hvor håret ser ut som hverken fugl eller fisk. Altså dumt ut. Ting som ikke ser ut som enten fugl eller fisk er noe av det dummeste jeg vet. Nå må jeg gå og stikke mer opp i rumpen. Snakkes!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home