geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Sunday, November 13, 2005

hei venner, jeg har tråkket over og er derfor ute av stand til å bevege meg utendørs. jeg beklager min klumsethet og rene, skjære idioti. dum geir brede, dum. min eneste mulighet for kommunikasjon er derfor denne bloggen, og selv om det er mye man ikke kan gjøre med pc, håper jeg at samfunnet ikke vil kollapse i mitt fravær. jeg vil her gi en oversikt over de tema som må fokuseres på, i mitt fravær.

det er veldig viktig at vi fortsetter med forhandlingene i wto, det er nok viktig å stå sammen med g10, men hvis disse hopper utenfor et stup trenger ikke vi gjøre det samme. det er også på tide å starte opprydningen i niger-deltaet, og det må etableres stabile relasjoner med de innfødte. det er videre viktig med moderasjon fra alle parter i den tyske storkoalisjonen. å merkel, du må virkelig ta en tur til frisøren, jeg er enig i at utseende ikke betyr alt, men det er visse grenser. tror det er viktig at du viser dine feminine sider, at du evner å være myk og hard samtidig. i storpolitikken må man benytte de fortrinn man har.

det bør også vurderes om det ikke er på tide å tuppe hareide i ræva, jeg mener, du trenger ikke å være genial for å skjønne dødballtaktikken til norge. det å henge ut dumme jamtfall er lurt på mange måter, men at det er hans feil at norge tapte, det er jo latterlig. synes forøvrig det er på tide at marit arnstad forteller hvem som er far til skoleklare fredrik. merker jeg bruker alt for mye tid og energi på dette spørsmålet i hverdagen.

sv må rydde opp internt, jeg er helt på linje med arne strand i dette spørsmålet. var det ikke ballo som ville putte langeland i et skap? eller gjaldt det bare i forhold til spørsmålet om oljeutvinning? herregud, jeg kommer ikke over hvor teit åge hareide er. det er ting å henge fingrene i, jeg skal finne ut hvor jeg kan finne ut hvem som er fastlegen min, så regner jeg med å være oppe å gå i løpet av et par dager. det må jo være en enklere måte å arrangere dette helsevesenet på. jeg merker jeg er glad jeg ikke skal føde i førde ihvertfall. dumme ballo.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home