geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Thursday, November 03, 2005

jeg har bestemt meg for å skjære av meg tunga. dette kommer som en konsekvens av at jeg sitter å leser McLuhan, og jeg har bestemt meg for å bli mediedeterminist. jeg vil satse alt på bloggen. dessuten er jeg lei av å prate med folk, måtte gjenta meg selv, komme med ureflekterte kommentarer og å bruke få og unøyaktige kilder. det å snakke kan betraktes som å se, to sanser som gir minimalt, men stjeler betydningen til andre, og viktigere sanser. å høre viggo johansen prate kan være avgjørende for mitt nåværende standpunkt, men etter å ha tenkt over det, er det altså lett å gi rasjonelle grunner for å skjære av meg tunga. jeg kommer til å legge ut en film på pirate bay, av den nevnte handlingen. dette vil fungere som en nettkatarsis. jeg er ikke sikker på hvorvidt trygdeverket anser mangel av tunge som stort nok handicap for å få uføretrygd, så jeg foreslår en innsamlingsaksjon, slik at jeg kan vie resten av livet mitt til blogging. en annen mulighet er flyskatt.

ps. som en konsekvens av dette vil jeg ikke være tilgjengelig per telefon eller kafébesøk fra nå av. forsåvidt kan jeg være med på kafé, men det vil jo egentlig være en uinteressant begivenhet. eller kanskje ikke, i og med det tungegreiene.

legger ved bilde av en annen som det kanskje også hadde vært lurt å skjære tunga av.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home