geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Thursday, November 03, 2005

jeg kan ikke ha vært helt med igår, for jeg våkner opp til meldingen om at Ivar Morten Nordmark likevel går på jobb, selv om han har fått sparken. jeg visste jo ikke at han hadde fått sparken igår, men hadde jeg visst det, hadde denne meldingen kommet igår: Jeg vil med en gang, før alle de andre de beilere, tilby Nordmark jobb her på bloggspotten som fast spaltist. lønnen er dårlig, noe som gjenspeiler den store kreative friheten. i likhet med Aalesund i tippeligaen, er denne bloggen på nett for å lære, og vi nyter vært sekund. jeg tror videre at Nordmarks hverdagsfilosofi ville kommet til sin rett her, og uten å gå inn på noen liste (som er lørdagsgodbit), vil jeg si at favorittuttalelsen min er: "if you want to make love to my body, you got to make love to my mind." (Nordmarks kommentar vedr. forholdet til berit riise)

til slutt vil jeg legge ut et bilde som både jeg og ivar morten kan stå inne for, og vi har valgt å kalle det "typisk norsk":

0 Comments:

Post a Comment

<< Home