geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Tuesday, November 01, 2005

det siste innelegget har skapt en del rabalder. For det første fordi jeg hevder det er fem personer på listen, når det påviselig er seks. Det tar jeg på min kappe. For det andre er det mange som ikke vet hvem han fotografen er. Det er deres egen feil, ignorante tullinger! Men siden jeg er i et godt humør i dag, skal jeg fortelle dere at han er fotograf i en respektabel avis og heter Jens Haugen. Han er kunstneren bak dette nydelige bildet




For det tredje var det mange som sa til meg: "Men Geir Brede, vi har jo ikke lært deg bedre å kjenne. Vi ønsker oss de innerste tankene dine. Følelsene dine." Jeg har derfor besluttet å publisere livsverket mitt, mine skjønnlitterære ambisjoner i ukene som kommer. Vent i spenning.

I tillegg har liten fugl hvisket meg i øret at Rosa Parks er død. Det er veldig synd. Men også litt mistenkelig. Som om noen ikke ville at hun skulle få oppleve gleden ved å motta prisen.

Uansett trenger jeg nye kandidater til "anti-mobbeprisen" 2006

0 Comments:

Post a Comment

<< Home