geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Sunday, October 30, 2005

et gjennombrudd av den uvanlige sorten!!!

jeg har klart det, jeg er den fantastiske, jeg er the choosen one. jeg har klart å lage en link på webloggen, dette er en prestasjon på linje med å sender radiosignaler over atlanteren. på samme måte som det gjennombruddet åpnet for en vannvittig utvikling, kan dette gjennombruddet gjøre denne webloggen til et tempel på nettet. det er umulig å si hvor dette kommer til å ende. dette er dag 1, dette er den første dagen i resten av ditt liv. i første omgang har jeg lagt ut en link til forskning.no, som er mitt favorittnettsted, og på samme tid min nemesis. har du forslag til mulige linker, er det bare å gi beskjed. det er dere som er mitt publikum, som er de egentlige sjefene, jeg er kun et verktøy, leire i dine hender. jeg er gutten, som var så heldig å finne ut hvordan man lager linker på webloggen. trenger du datatips, hint, støttende ord på veien? gi lyd, og forbered deg på lyset. jeg er så oppspilt at jeg vurderer å bruke store bokstaver, men det tør jeg ikke. vi aner jo ikke hva fremtiden kommer til å bringe.

jeg vil også benytte anledningen til å gratulere vif, som uten tvil var det minst dårlige laget i tippeligaen 2005. 46 poeng.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home