geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Tuesday, November 01, 2005

Det finnes fremdeles de som sier til meg: "Hei, Geir Brede! Si meg: hvorfor er du så mystisk? Hvorfor får vi ikke vite mer om deg?" For meg, som leser Steppeulven for tiden, er ikke dette akkurat musikk i ørene . Jeg vil nødig fremstå som mystisk. Så jeg har derfor bestemt meg for å publisere en liste som forteller litt som meg selv, på tross av at det ikke er lørdag ennå (som jo er listedagen).

Her er fem mennesker jeg respekterer:



Min mor. Et fantastisk menneske og en av verdens beste kokker.



Min gode venn Trond som var mine øyne og min trøst i uken som snøblind. Jeg fungerer for tiden som hans nese.



Olaf Thon. Gammel men fantstisk godt humør og guts. Er en fin motpol til det verste jeg vet, nemlig janteloven.



Introduksjon er vel overflødig. En av Norges ypperste fotografer.









Marit Breivik. Besitter unike menneskekunnskaper. Får alltid frem det beste i jentene våre. Tøft av henne å stå frem som lesbisk.



Min kone. Som forøvrig er på Lanzarote nå. Hun skulle vært hjemme for et par dager siden. Men, men. Hun dukker nok opp. Det er vel bare litt forsinkelser.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home