geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Monday, October 31, 2005

Et annet følsomt tema, som jeg er usikker på om er moden for bloggen ennå, er Dagfinn Enerlys nakkeskade. Jeg leste i VG at en anerkjent lege uttalte at han aldri hadde vært borti slike skader i fotball før. Det var vanligere i skihopp, riktignok før v-stilen ble innført.

Vi ser her nok et eksempel på at kompetanse som individuelle idretter innehar (v-stilen) kan være til nytte for fotballfamilien. Jeg foreslår et kompetanse-overføringsprogram i regi av Olyampiatoppen for å forhindre at slike episoder skal oppstå i fremtiden. Kompetanseoverføring er nøkkelen til fremtidens suksess.

Mens jeg skriver i denne bloggen, blir jeg bare mer og mer optimistisk på vegne av fremtiden. La meg ta dere med på en liten reise inn i fremtiden. La meg presentere en liten smakebit av hvordan vi vil få det...

(tåkefilter)

Hei! Lurer du på hvor du er? Ta det med ro, du sitter i det nye romskipet mitt. Det er ultrasmart, så det styrer seg selv. Lurer du på hvor alle mobberene er, sier du? Hehe. Det er lenge siden det ordet var tatt i bruk. De ble alle drept sammen med dyrene i år 2015. Nå passerer vi slottet. Vink til presidenten! Han sitter vel å oppdaterer bloggen sin, tenker jeg. Han er landets beste blogger. Det var sånn han fikk jobben. Udemokratisk sier du? Vel, men det var denne statsformen som oppstod etter den store krigen mot robotene i år 2014. Robotene slo seg sammen med dyrene og krevde demokratiske rettigheter. Vi måtte dessverre avskaffe demokratiet. Men det er en annen historie.Stopp! Du kan plukke opp han spreke haikeren som svever der! Se der ja! Det er jo vinneren av den europeiske klassefesten, 2008, Dagfinn Enerly. Kom inn. Det gikk altså bra med ham, som du ser....

(tåkefilter)

Ok, det var nok for i dag. Flere smakebiter vil bli gitt i dagene som kommer. Følg med!

2 Comments:

  • At 10:07 AM, Anonymous Anonymous said…

    Gratulerer med dagen!

    Hilsen Mor

     
  • At 8:28 AM, Anonymous Anonymous said…

    var litt i tvil igår om tiden var moden for å spøke med enerly igår, men etter å ha lest om sms/tenn et lys-aksjonen idag er jeg blitt klar over at tiden er overmoden. en kjent internettmann i norge, ved navn rasmussen, har sagt at et år på nett tilsvarer et hundeår på nett. det er nok ingen som er mer klar over dette en herr Geir Brede. STÅ PÅ!

    hilsen NYttPaanyTT Almaas

     

Post a Comment

<< Home