geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Wednesday, November 02, 2005

Atle, som jo er agenten min, forstår seg på meg. Han forstår seg på oss steppeulver. Kanskje fordi han er en selv. Jeg er jo veldig ulykkelig for tiden. Min kone vil ikke komme hjem fra ferie fra Lanzarote, og nakkeskaden til Dagfinn Enerly har gått inn på meg. Jeg blir så forbanna på folk som ønsker å være morsom på hans bekostning. Vi kan like greit legge ned hele anti-mobbeprogrammet i skolen. Eller min egen "blogging mot mobbing", for den saks skyld. Rosa Parks hadde vridd seg i graven.

Jeg hadde nettopp en lang og god samtale med Atle. Han sa: "Geir Brede. Du som er så glad i å gå i svømmehallen. Du burde gå i svømmehallen i morgen. Det gjør deg alltid i så godt humør, Geir Brede". Det er sant. Vi steppeulver liker oss i svømmehallen. Kanskje fordi det er så forskjellig fra steppene. De endeløse, ensomme steppene.

Her er forresten et bilde av meg i svømmehallen i fjor vinter

0 Comments:

Post a Comment

<< Home