geir bredes weblogg

Denne bloggens høye beskytter er "Saint Marshall, the Holy Fool"

Tuesday, November 08, 2005

min tid som leder for den franske oppstandelsen er over. jeg ble avsatt på den ekstraordinære generalforsamlingen igår, og vedtaket ble fattet med minst mulig margin. det at jeg ble erstattet av avdøde pierre bourdieu kan betraktes både som en æresbevisning, men også som en fornærmelse, med tanke på at mannen er død. jeg kommer imidlertid til å klage, ettersom jeg mottok sakspapirene en dag for sent. jeg var en god leder, og det at jeg tok så mange hensyn i forhold til våre krav, ser ut til å ha blitt min bane.

den siste tiden har også troverdigheten til hele bloggen blitt trukket i tvil, av anonyme kommentatører. sannsynligvis de samme som fungerte som lekkasjer i forbindelse med jaglands avgang. at det ikke finnes internett på sykehuset kan avvises med det samme, jeg skriver, altså er det internett på sykehuset. i motsetning til decartes kan jeg også tilveiebringe et annet, seriøst argument. jeg legger ved et bilde fra dagens luftetur, som du kan se er dagfinn på bedringens vei.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home